CIRUGIA ESTÈTICA FACIAL

Lifting de cuixes

És un tractament quirúrgic que ens permet eliminar l'excés de pell de les cuixes, producte de la flaccidesa o despenjament que resulta de la pèrdua de pes o del procés natural d'envelliment. Quan una persona consulta per estar disconforme amb la tonicitat de la pell de les seves cuixes, el cirurgià avaluarà la fermesa de la pell i les condicions del pacient en particular, d'aquesta manera indicarà el tractament més apropiat per a cada cas.

Quins són els avantatges del lifting de cuixes?

︎ Millorar el contorn corporal en pacients que tenen la pell de les cuixes despenjada.
︎ És un procediment segur encara que amb riscos inherents a qualsevol tractament quirúrgic.
︎ Els pacients sotmesos a aquest tractament milloren en aspecte i autoestima, sentint-se més segurs d'ells mateixos.
︎ Aquest tipus d'intervenció elimina el greix en excés i la pell sobrant fent que aquesta zona llueixi més jove.

Tenir la pell flàccida i despenjada a la regió de les cuixes distorsiona l'estètica i l'harmonia natural del cos; l'única solució per a millorar aquesta àrea és amb una cirurgia de cuixes, sempre que estigui indicada i sigui duta a terme per cirurgians especialitzats en contorn corporal, els resultats són satisfactoris. La majoria dels pacients que se sotmeten a un *lifting de cuixes i glutis no sofreixen complicacions, no obstant això és important que coneguin els riscos associats, per tant en la consulta preoperatòria el cirurgià explicarà el que ha de fer-se abans de l'operació, com és el procediment, els possibles efectes secundaris associats, la recuperació i els resultats finals.