TRACTAMENTS CORPORALS MANUALS

Massatges relaxants

Ofereixen al cos i la ment un estat profund de benestar. La seva intenció principal és donar-li al cos un estat de tranquil·litat i descans mitjançant els moviments apropiats.

Quins són els beneficis d'un massatge relaxant?
Els massatges relaxants no només ens alliberen de la tensió, els seus beneficis solen ser molt més que només una dosi de benestar corporal.

︎Acció contra el dolor
El massatge relaxant ajuda a *descontracturar els músculs i descarregar la tensió acumulada. Això permet alleujar el dolor que es localitza a l'esquena i al cap per causes tensionals. L'estrès, les preocupacions, una vida sedentària, estar moltes hores assegut, dempeus o repetint els mateixos moviments, causen tensió i dolor muscular. Un massatge relaxant és la millor opció per a alleujar aquests símptomes, prevenir contractures i aconseguir moure'ns sense dolors o molèsties.

︎Acció hormonal
Ajuden a disminuir els nivells de cortisol en l'organisme, la qual cosa comporta a un estat de tranquil·litat i relaxació. Aquesta hormona és *secretada en grans quantitats quan el cos està sotmès a una gran càrrega d'estrès. Per tant, res millor que un massatge relaxant per a disminuir la fatiga i l'estrès.
Al mateix temps estimula la secreció de serotonina, que és l'hormona responsable d'equilibrar l'estat d'ànim de les persones. Per tant, combatem els símptomes de l'ansietat, la persona s'assegui renovada i amb sensació de felicitat. Addicionalment, aquest increment de serotonina ajuda molt a les dones que presenten dolors *premenstruales, ja que a més de disminuir la inflamació causada pels canvis hormonals, també ajuda a sentir-se de millor humor.

︎Acció circulatòria i limfàtica A través d'aquest massatge augmentem l'aportació d'oxigen a tots els teixits. Això aconsegueix disminuir la pressió arterial i *desinflamar les extremitats en pacients amb problemes vasculars. Mentre millor circuli la sang per tot el cos, millor lluirà la teva pell, ja que es nodrirà millor i li serà més fàcil eliminar toxines a través dels diferents filtres amb els quals compta l'organisme com els ronyons, el fetge i els ganglis limfàtics. Per tant, si activem la circulació a través del massatge manual, ajudem a excretar aquestes toxines eficaçment.